2013. okt 21.

Találd ki a jövő termékét és repüljél!

írta: Cafeteriaguru
Találd ki a jövő termékét és repüljél!

A tanév kezdetével a Henkel újra, már hetedik alkalommal hirdette meg az egyetemistáknak és főiskolásoknak szóló nemzetközi versenyét a „Henkel Innovation Challenge"-et, melynek célja, hogy a világ minden tájáról érkező hallgatók látványos ötleteket és koncepciókat dolgozzanak ki új Henkel-termékekre. A versenyre, melynek mottója „Alkoss, tanulj és fejlődj”, harminc ország hallgatói nevezhetnek újszerű és környezetbarát ötletekkel, melyeket 2013. december 11-ig kell benyújtaniuk a www.henkelchallenge.com honlapon. A verseny győztes csapatának a díja egy 10 ezer euró értékű világkörüli repülőjegy.


A „Henkel Innovation Challenge” arra buzdítja a hallgatókat, hogy kétfős csapatokat alakítva képzeljék magukat egy üzletfejlesztési vezető szerepébe és a fenntarthatósági szempontokat figyelembe véve, alkossanak meg a vállalat egyik üzletága – Beauty Care, Laundry & Home Care, Adhesive Technologies – számára egy újszerű terméket a jövőben várható trendeknek megfelelően.

A verseny alatt a Henkel széles körű szakmai támogatást nyújt a csapatoknak: a jelentkezők a regisztrációt követően hozzáférést kapnak a Henkel saját Learning Management rendszeréhez, ahol megtalálhatják a felkészüléshez szükséges e-learning anyagokat. Az elődöntőbe bejutó csapatok egy-egy tapasztalt Henkel-vezetőt kapnak, aki mentorként segíti az innovatív koncepció tökéletesítését.

A mentorálás során a fiatal tehetségek üzleti tapasztalatokra és felbecsülhetetlen értékű személyes kapcsolatra tehetnek szert, valamint részletes betekintést nyerhetnek a vállalat életébe. A Henkel innovációs versenye mindig jó alkalom számunkra, hogy megismerjük a legtehetségesebb fiatalokat világszerte, és felkeltsük az érdeklődésüket a vállalat iránt. Az innovációs verseny egyike a Henkel számos kezdeményezésének, melynek célja a korai, személyes kapcsolatteremtés a hallgatókkal. A vállalat a verseny után is tartja a kapcsolatot a résztvevőkkel, így például számos tehetséges új munkatárs került ki az elmúlt években a korábbi versenyzők közül – mondta Gera Csilla HR vezető.


A verseny nagykövetei idén a Henkel gyakornoki programjában résztvevő diákok lesznek, akik a saját generációjuk körében ismertetnek meg minél több hallgatót a lehetőséggel, illetve társaikkal csapatot alkotva indulhatnak a versenyen. Kiss Enikő, a Henkel Magyarország gyakornoka elmondta: A Henkel Innovation Challenge egy izgalmas kihívás: egyrészt inspiráló megtervezni a jövő termékét, másrészt megismerkedhetünk egy globális vállalat kultúrájával és működésével. Molnár Dániel, aki szintén gyakornokként dolgozik a vállalatnál hozzátette: Nagyon jó lehetőségnek tartom, hogy személyes kapcsolatot alakíthatunk ki a Henkel menedzsereivel, megoszthatjuk velük elképzeléseinket, és értékes, a karrierünk szempontjából nagyon fontos visszajelzéseket kaphatunk.

A diákokat idén a Henkel vezetőinek személyes támogatása mellett e-learning tananyagok – pl. marketingstratégiáról és prezentációs technikákról szóló előadások – és web-es szemináriumok is segítik termékük vagy koncepciójuk kidolgozásában. Mindezek teljes mértékben összhangban állnak a verseny szlogenjével: „Alkoss, tanulj és fejlődj. Hozz létre egy innovatív ötletet. Tanulj a saját mentoroddal. Fejlődj a verseny során.”

A „Henkel Innovation Challenge" szakiránytól függetlenül nyitva áll a vállalkozó kedvű diákok előtt, legyen szó gazdasági, műszaki, illetve természettudományokról. Idén 4 kontinens 30 országának diákjai vehetnek részt a versenyen: tizenkét európai ország, kilenc nemzet az ázsiai-csendes-óceáni térségből, három latin-amerikai ország, az Egyesült Államok és öt ország a Közel-Kelet és Afrika térségből. Új résztvevőként idén Tunézia, Egyiptom és Törökország csatlakozik a versenyhez.

Az elődöntőkre 2014 márciusában kerül sor, ahol kétfős csapatok prezentálják az ötleteiket a Henkel vezetőinek. A világ minden tájáról érkező győztes csapatok a Henkel központjában, Düsseldorfban versenyeznek majd 2014. március 31 és április 3 között. A diákok ehhez a fordulóhoz is számíthatnak Henkel vezetőinek segítségre.
A hetedik „Henkel Innovation Challenge" első három helyezett csapata meghívást kap egy személyes találkozóra a Henkel elnökével, Kasper Rorsteddel. Ezen felül, a verseny győztes csapatának a díja egy 10 ezer euró értékű világkörüli repülőjegy, míg a második helyezett 4 ezer eurós, a harmadik helyezett 2 ezer euró értékű repülőjeggyel lesz gazdagabb.
.

Szólj hozzá