Márkák és brandek

Érdekességek jól vagy kevésbé ismert márkáktól

2021. júl 15.

K&H: négyéves mélypontján az utazásra szánt költéseink

írta: Cafeteriaguru
K&H: négyéves mélypontján az utazásra szánt költéseink

Jóval kevesebbet költenének idén a belföldi vagy külföldi utazást tervezők: a 183 ezer forintos átlagösszeg négyéves mélypontot jelent. Ebből az összegből egyébként átlagosan két fő menne pihenni - derül ki a K&H biztos jövő felméréséből. Az utazást a legtöbben a megtakarításaikból,…

Tovább Szólj hozzá

2021. júl 15.

Így alakultak át a magyar otthonok a járvány alatt

írta: Cafeteriaguru
Így alakultak át a magyar otthonok a járvány alatt

Trambulinboom és kertibútor-dömping A koronavírus-járvány a mindennapokat is jelentősen átalakította, a magyarok 16 százalékánál alakítani kellett a lakásokon, hogy az minden funkciót el tudjon látni. 14 százalék vágott bele felújításba, 7 százalék vásárolt új bútorokat, 17 százalék dekorált és 14…

Tovább Szólj hozzá

2021. júl 14.

K&H: sok cég innovációval menekül előre

írta: Cafeteriaguru
K&H: sok cég innovációval menekül előre

Lemaradásban a magyar vállalati szektor a big data területén A járvány okozta gazdasági válság utáni kilábalásban főszerepetkap az innováció, de ezen a téren felemás kép rajzolódik ki Magyarországon – derül ki a K&H most elindított innovációs indexéből, amely a 300 millió forintot meghaladó…

Tovább Szólj hozzá

2021. júl 12.

Egészségesebb magyar élelmiszerek jönnek - segít az űrtechnológia

írta: Cafeteriaguru
Egészségesebb magyar élelmiszerek jönnek - segít az űrtechnológia

Hatással van az élelmiszerekre és a közlekedésre - mi az? Kevesebb permetezőszer, egészségesebb élelmiszerek, biztonságos közlekedés. Elsőlátásra ezek távol vannak egymástól, de a műholdakon keresztül mégis szoroskapcsolatban állnak. A mezőgazdaságban ugyanis ma már olyan csúcstechnológiás,sokszor…

Tovább Szólj hozzá

süti beállítások módosítása